Çarşamba günü kontrol için davet ettiğimiz WSC
komitesi perşembe günü aracımızı ve yola uygunluğumuzu görmek için padoğumuzu
ziyarete geldiler. Temel olarak araç içi aksamları ve yol koşulları için gerekebilecek
ışıklandırmaları kontrol ederek uygunluğa değer bulup gerekli izinleri
verdiler. Ek olarak, genel süreçle alakalı, hangi yolları kullanabileceğimiz ve
ne şekilde kullanmamız gerektiği hakkında bizleri bilgilendirip başarılar
dileyerek padoğumuzdan ayrıldılar. Bizler de izni almış olmanın sevinciyle
tekrar çalışmaya koyulduk.
On day
4, Northern Territory roadworthiness committe payed us a visit in order to
check if ARIBA6 is roadworthy. They have checked the fundamental things; the
mechanical parts, lightings and the horn. They found ARIBA6 convenient and
provided us a map showing in which areas we can test our solar EV. We continued
our work with the joy of having a temporary license.
Aldığımız bu güzel haberinde etkisiyle gün
içinde motive bir şekilde yine araçla ve atölye içi gerekliliklerle alakalı
olağan çalışmalarımızı sürdürdük. Gözle görülür çalışmalar ve beklentiler
neticesinde ertesi gün yapılacak test için her şey olağan görünüyordu.
With the
good news we continued our work throughout the day and made up the
deficiencies. Everything seemed alright for us to test ARIBA6 on the following
days.
Uzun zamandır ekibe musallat olmuş iri “Darwin
Sivrisinekleri” ve dahası, önceki gün yapılan ilaçlama sonunda bu gece daha az
belirginler. Hala mevcut olan varlıklarını vücutlarımızdaki küçük kırmızı
şişliklerden bilsek de, yine de kendilerini sürekli etrafta görmemek bir nebze
dahi olsa bizleri rahatlattı. Akşam yemeği için hazırlıklara başlarken güzel
bir Darwin akşamına daha veda ediyoruz.
The big mosquitos were offsight that night due
to the disinfection made the previous night. The team was relieved not to see
them since most of the team members leg were covered with red dots. We ended the day with preparing our dinner
and having a good sleep for tomorrow.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder